129

شده است تا به حال که کلن رد کنید؟مع الاسف باید بگویم که برای من خیلی شده است.یعنی می خواهم بگویم که هی رد کرده ام و هی برگشته ام.هرکس خطی دارد برای ردکردگی که اگر از آن خط رد شود دیگر نمی شود برگردد و فکر می کنم خیلی وقت است که من از این خط گذشته ام.یعنی انقدر از این خط رد شده ام که دیگر حتی در دوردست ها هم معلوم نیست و باید با کمال شرمندگی اعلام کنم که گم شده ام.العان دلم می خواهد بروم به مخاطبی که خاص باشد هی با یک لحن جالبی بگویم بچه و هارهار بخندم ولی یک دفعه مغزم می گوید در ایز نو اسپیسیفیک کانتکت و نمی دانم چرا مغزم همه ی ارورهایش را انگلیسی می دهد نمی داند که من زبان خودم را هم نمی توانم بفهمم چه برسد به این زبان های اجنبیِ جهان خوار که مرگ هم به نیرنگشان است.ها راستی یادم رفت بگویم: از یابنده تقاضا می شود یک تمبر درِ کونِ شخص ردکرده شده بزند و آن را به نزدیکترین صندوق پستی بیاندازد.قبلن از همکاری شما صمیمانه سپاسگذاریم.

نظرات 4 + ارسال نظر
ساسان یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ http://medenevis.wordpress.com/

واسه تحقیر هی میگه بچه:|

من واس تحقیر نمگم

فراری یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

میدونی ، بعداً خودت رو جر هم بدی ، خطی که رد کردی دیگه رد کردی و رفتی به لعنتی. تموم شد رفت!

بوخودا:|

گربه تنها جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

من که پیدا کنم به هیچکس نمیدم

بیخود:))

گربه تنها جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

میخواستی گم نکنی .... به من چه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد