141

این نوت ببخشید وصیت نامه را زمانی بخوانید که من شهید شده ام و دربیناتان نیستم و لیکن زنده ام و نزد خدا روزی می گیرم.

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا...گو خوردین که تحسبن الذین می کنید.ولاکن ما زنده ایم و عند ربمان روزی می گیریم. (قرعان با اندکی تصرف و تلخیص)

هان ای دخترانم به گوش باشید بعد از من تنها از خودتان پیروی کنید.شهید یکی از کارهایش مخاطب گزینی و سپس ک.ی.رخوردگی از مخاطبینش بود.لاکن نباشد که شما این گونه باشید.قبل از اینکه ک.ی.ر بخورید ک.ی.ر بزنید.وقتی مخاطبی تنهایتان گذاشت یک به تخمم بگویید و سپس به سراغ نفر بعدی بروید.باشد که رستگار شوید.

هان ای پسرانم شما نیز به گوش باشید:اگر توانستید عادم شوید.والسلام.

نظرات 4 + ارسال نظر
عارف چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

و اینگونه بود که تمام متن ها را خواندم و تمام شد
تاثیر شگرفی بر من نهاد و حتاع بر نوشتارم
فقط 2 متن خصوصی را رمز نداشتم که بخوانم که اگر شد رمز را ایمیل کن و اگر نه به تخمم
ورود می نمایم بدها

رمز که قابلی نداره
سندیده شد

عارف چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ http://bito1.blogfa.com

مرسی. اونارم خوندم
عادم شدن مخاطب خاص عادم می خواد
در کل مخاطب خاص نباشد خوب است مگر موارد ضروری مانند آغوشیدن
وبلاگ کهنه خودم و گداشتم باز به وبلاگت ورود میکنم

نبودگی مخاطب بهتر است

ساسان پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://medenevis.wordpress.com/

یک سربند یا مهدی ادرکنی کم داری!

هاع
ملومه ینی؟

ساسان جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ق.ظ http://medenevis.wordpress.com/

پَ نه پَ معلوم نی:دی

پ ن پ و کیر خر اسب آبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد