159

تو خوبی.تو خیلی خوبی.موبایلم آنتن نمی دهد وگرنه تو به من زنگ می زدی.

می دانم اس ام اس هایت نمی رسد وگرنه تو روزی هزار بار اس ام اس می فرستی.

ببخش عزیزم.موبایلم آنتنش صفر است.ایراد از تو نیست.ایراد از این خط های وامانده است. ایراد از این مخابرات تخمی است.وگرنه تو همیشه به یاد منی.

خودم را گول می زنم! می دانم که دست در دست آن دخترک تازه پیدا شده روزهایت را به شب می رسانی.شاید هم شب ها را به صبح پیوند می دهی.

بگذار این گونه فکر کنم.فکر کنم که تو به یاد منی.

احساسم را گرفتی.فکرهایم را نگیر.

من به دروغ هایم دلخوشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
گربه تنها یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

زندگی بدون دروغ نمیچرخه ... هر کس یه سری دروغ را باور میکنه ... یکی خدا و دیگری عشق ... خودمم هم الان نمیدانم کجای زندگی به خودم دروغ میگم کجا راست

والاع:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد