162

فی الواقع هوا به مانند خرماپزان گرم است با این تفاوت که دیگر خرما پزان نیست.خرپزان است و همین العان من یک خر پخته هستم که اینها را تایپ می کنم و به زبان ساده تر بخواهم بگویند خر داغ می کنند در این هوا.انتقادی که به جناب مستطاب خدا دارم این است که: آبت نبود؟نونت نبود؟تابستانت چه بود؟و چطور می شود که در بعضی جاهای آفرینش مخت ریده است؟حالا من مثال نمی زنم که بحث سیاسی می شود و خوب نیست.ولی نباید اینگونه باشد که در آفرینش مخت بریند.ناسلامتی خدایی.بعضی وقت ها فکر می کنم خدا و اینها همه دروغ هاییست که شیطان به خورد ما داده است از بس دنیا پر از اشکال است.شاید خودِخرش این دنیا را ساخته است و برای اینکه ما نفهمیم چقدر اشکال دارد گفته است اینها کار خداست.شاید شیطان خدا را زندانی کرده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
ehsan چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://roozbarooz.blogsky.com/

هیجان انگیزو جالب انگیز

جالب انگیزناک

فراری چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که پس چرا شیطان خودش خدا نشد آیا که بگه اینا رو همه شیطان آفریده؟!

نتونس
با فرشته ها شورش کردن خدا رو زندونی کردن
اما نتونس خودش خدا بشه
خیلی پیچیدس
بهش فکر نکن:))

پوریا پرانا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ http://s-pourya-salehi.mihanblog.com

ب ب
لبخند پوریا زیباست بوخودا:دی

فراری پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ



من شخصاً این تئوری را لایک میکنم! خوب بود!

:))))
خدا رو شکر تایید شد

گربه تنها یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

اگر این دو باشند هر دو مارا به بازی گرفته اند و از آن بالا حالش را میبرند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد