168

وقتی تا فیها خالدونت از گرما جر خورده است و مانده ای با این موهای دراز که نبافته ای و پشت سر انداخته ای چه کنی بهترین کار کچل کردن از بیخ و بن است.یعنی جوری کچل کنی که ملت بتوانند خودشان را در کله ی سفید و براق ات ببینند. و من سال هاست که می خواهم کچل کنم و هی مادرم می گوید اومدیم و کچل کردی و برایت خواستگار آمد چکارکنیم؟و من هی کچل نمی کنم و هیچ کس نمی‌آید مرا بگیرد شاید کچل کنم بهتر باشد.نع؟و خرجش این است که بروم توی حمام و با تیغ یک بار مصرف کله ام را بزچین کنم تا مادرم مجبور شود برای بدترنشدنش رضایت به کچل بودگی من بدهد و حتی حدیث داریم که الکچاله من الایمان یعنی کچل کردگی از ایمان است و حتی یک منبع آگاه از احادیث که نخواست نامش فاش شود گفت که یکی از بزرگان که او هم نخواسته است نامش شود فرموده است که کچل ایز سو سکسی.به من چه که منبعش خارجکی بوده است.من رفتم بزچین کنم کله ام را.خدافس.
نظرات 8 + ارسال نظر
فراری یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.escapee.blogsky.com


من هم بدهم کله‌ام را ببری بزچین کنی؟

ها ها بده

محمدحسن عبدی یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ http://1hasan.blogsky.com

کچل ایز نات سکسی ات آل!
به خدا هر چی مینویسی رو میخونم ولی گشادی اجازه نمیده کامنت بذارم

آی نو اور یو نو؟
آی سد کچل ایز سو سکسی اند یو هو تو اکسپت دت
اندرستند؟
درکت می کنم:)))

غریبه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

خیلی نوشته های شما رو دوست دارم

شما لطف دارین:)

ح سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ http://behmed.blogfa.com

راست میگه!
کچل کن نات بی سکسی!
و همانا من هم دوست داشتم که کچل کنم و کردم و بر سکسی نبودنم افزوده شد!

آی وانت اند آی تینک ایت ایز:((

شادی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ق.ظ

من هم سالها دلم می خواست کچل کنم اما هیچوقت اجازه ی این کار رو نداشتم تا اینکه یک ماه پیش قسمت شد و موهامو با تیغ زدم... حس خیلی خوبی به آدم دست می ده، کف ِ دستامو می زاشتم روی سرم و از گرمایی که پخش می کرد لذت می بردم : )
کاش بشه کچل کنی چون عالیه

گربه تنها یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

اتفاقا دختر ها با موی کوتاه خیلی ناز میشن .. یه جر شیطون میشن و شاید چون متفاوت هستن دوستانی تر میشن

من میخوام کچل کنم کلن:))

گربه تنها دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ

هر جوری که دوست داشته باشی خوبه و اگر خودت دوست داشته باشی حتما قشنگ میشی ... به نظر منم هر جور باشی قشنگی ... مخصوصا اگر دلت شاد باشه قشنگ تری

عماد سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 03:49 ب.ظ

وااای چه لذتبخشه. خوشبحالت
کاش منم پیشت بودم کله منم چینبزی میکردی چون من بااینکه پسرهستم روم نمیشه کچل کنن. خیلییی بده حالم
منم بکچل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد