185

همانگونه که قبلن ذکر کرده ام دانشمندان به شدت از امکان اماله کردن غافل شده اند.همان طور که بایستی یک امکانی می بود تا من این کاغذها را به کامپیوتر اماله کنم و سپس تایپ شده تحویل بگیرم به همین صورت باید امکانی می بود که آدمی کتاب های درسیش را به کونش اماله کند و سپس برود امتحان بدهد و بیست هم بشود حتاع.وقتی عمری با مغزمان خواندیم و ریدیم منطقی است که با کونمان بخوانیم و بیست بشویم.اصلن اماله کردن سخت است.باید هر شب همه ی کتاب های درسی و غیر درسی و هرکتابی که پیدا می شود در منبع آب شهر ریخت و جوشاند و به خورد مردم داد.شاید همه با سواد درس خوانده ی فهمیده ی بافرهنگ شوند و دورهمی خوش بگذرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
خـــآتون خـــآموش پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ http://khatoonekhamush.blogfa.com

شاید یه زمانی این هم بشه و لی به عمر ما ثد نده دیگه

بشه
هر وقت بشه ما راضی ایم

گربه تنها یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ق.ظ

من وقتی به کتاب هام نگاه میکنم ترجیح میدم بخونمشون تا بخواهم به یه جاییم فرو کنم

بیکاز آنرمال نیسی مث من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد